joi, 25 iunie 2009

mare entuziasm şi aşteptare!

să vă povestesc despre fetru. mai precis, el aproape că nu există :) în sensul că e greu de găsit - cel puţin pentru mine, poate nu-s cea mai pricepută căutătoare... -, iar atunci când e găsibil este un soi foarte subţire, care mai şi poartă numele dubios de fils sau filt, depinde de sursă :) îl puteţi observa niţel mai jos.

aşaaaa. şi se făcea că acum vreo trei săptămâni, înainte de greenfair cu ceva vreme, am găsit pe un site MULT fetru. şi subţire şi ”clasic”, groscior şi de toate-toate culorile. evident, n-am mai putut de fericire. pun”te şi comandă!

which i did :) din cauză de criză (mondială şi personală) financiară, am comandat câte puţin din culorile de bază, plus nişte vopseluri pentru textil (cică ga-ran-tat nu se scurg când plouă pe ele) şi lipici special. spre disperarea mea, comanda mi-a rămas neconfirmată şi nepreluată câteva zile, iar când le-am dat telefon cică ”numărul nu e alocat”. tristeţe majoră.

se pare, m-a anunţat domnul co-proprietar de cati (o să v-o arăt altă dată pe cati), după ce a căutat pe net în surse doar de el ştiute, că magazinul cela s-a DESFIINŢAT chiar în perioada respectivă, taman ce nu mai preluau comenzi...

m-am resemnat cu greu şi am suferit :)

iar azi-dimineaţă... poc! email de la office @ siteulrespectiv :) apparently, şi-au revenit. am intrat rapid pe site, ce să vezi!, comanda mea avea status ”procesat”. în concluzie, yey!

cuprinsă de shopping frenzy (care cred că e contagioasă şi am luat-o de la cau), am intrat rapid pe alt site şi mi-am mai comandat şi nişte tul, chestii pentru coliere, tortiţe şi cadre de inel... the works!

prin urmare, cu puţin noroc, primesc săptămâna viitoare două pachete minunate :x iar după aia, cu puţină inspiraţie, am să postez chestii noi şi diafane pe blog :)

până atunci, entuziasm şi aşteptare!

am să postez şi un link către miraculosul site cu fetru, ca să se bucure şi alţii de el - imediat ce mă conving că e o revenire serioasă şi ajunge comanda la mine :)

4 comentarii:

  1. sa vezi cum o sa mori tu de foame ingropata in tul si fetru si accesorii pe care nu te mai saturi sa le cumperi. muuuu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah. deci de unde fetru? si eu caut fetru!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fetru [in culori delicioase :D] am gasit in doua locuri. la casa retro [ http://www.casaretro.com/ ] si la un magazin online tare simpatic si prietenos, http://www.ateliermarbelle.ro/

    sper sa iti fie de folos :)

    RăspundețiȘtergere