luni, 22 iunie 2009

primele poze ale 'colectiei' de inceput :)

întâi şi-ntâi: promit să apară în curând poze mai bune şi creaţii mai multe :) pozele le-am făcut în mare grabă înainte de greenfair (asta ca circumstanţă atenuantă :D ).


1. Broşe dantelate cu năsturaş colorat, există şi pe alte culori :)




2. Alte broşe colorate (v-am zis eu că există! :D ), cu alţi năsturaşi coloraţi.



3. Aceleaşi broşe de mai sus, altă ipostază :)



4. Tot dantelat, tot cu năsturaş, de data asta e pandantiv.




5. Trecem la fetru subţire. Cercei mărişori decoraţi cu veselenii :)



6. Broşă şi inel, cu şi fără năsturaş.



7. Mini-colecţie pentru balerine ;;) Brăţară, cercei şi colier. Toate diafane.



8. Tot din tul, broşă-fundiţă şi cercei-fundiţe (cu şurub).



9. Din tul negru, brăţară şi broşe.




10. Din nou pentru balerine aspirante.



11. Set verzui şi diafan :) cercei şi broşă, din tul.



12. Din tul vişiniu (şi într-o poză despre care mi-am dat seama prea târziu că e blurred), cercei cu năsturaşi, cercei cu spirală şi brăţară.




cam atât pentru acum, sper ca în câteva zile (bine, treacă de la mine - o săptămână, ca să îmi revin după examene :P ) să revin cu creaţii noi.

till then... plecăciuni :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu